• Categorii
      Nu au fost gasite categorii care sa corespunda filtrelor
      • Producatori
        Nu au fost gasiti producatori care sa corespunda filtrelor
      • Produse
        Nu au fost gasite produse care sa corespunda filtrelor
          • Blog
            Nu au fost gasite postari care sa corespunda filtrelor

          Livrare si retur

          Livrare

          Produsele se livreaza prin urmatoarele modalitati:

          • FanCourier / Urgent Cargus (24 RON, Gratuit pentru comenzile mai mari de 249 RON)
          • Ridicare personala din depozitul nostru (str. Crizantemei, nr. 3A, Geamana 117141, Arges)
          • Livrare prin flota proprie in Pitesti si zonele limitrofe (5RON, Gratuit pentru comenzile mai mari de 50 RON)

          Toate comenzile mai mari de 249 RON beneficiaza de Transport Gratuit prin FanCourier in toate localitatile din Romania, fara taxarea de kilometrii suplimentari.

          Timpul de livrare este in mod normal 1-2 zile lucratoare dar, din motive obiective ce nu tin de noi, pot aparea intarzieri. In niciun caz nu garantam termenul de livrare si nu ne asumam financiar nicio intarziere, indiferent de motivul acesteia.

          Retur

          Produsele achizitionate de la distanta se pot returna conform O.U.G 34/2014. Consumatorul are deptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

          Letcon.ro va inapoia contravaloarea produselor in cel mai scurt timp; suma inapoiata nu include cheltuielile de transport iar rambursarea se va face doar prin transfer bancar in contul IBAN furnizat de client. In cazul in care clientul a beneficiat de transport gratuit pentru produsele returnate, costul acestuia va fi dedus din suma rambursata.

          Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsele returnate trebuie sa fie in aceiasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original si cu toate accesoriile, etichetele si documentele care le-au insotit). Nu se accepta returnarea produselor care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate.

          In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic; spre exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol, nu sa il foloseasca.

          Deteriorarea sigiliilor aplicate pe ambalajele produselor (cutii, folii, etc) nu aduce nicio limitare a dreptului de renuntare la contract; deteriorarea ambalajelor, in schimb, ne ofera dreptul de a refuza returul produselor sau de a nu rambursa suma intreaga.

          back to top
          Filters